07 January 2009

Akief Meragam

ari ni pukul 5 aku dah bangun..
dari malam tadi akief meragam..
ish...tak tau knp..

minum susu pun tak diam..
kodek sana..kodek sini..
nak nangis jer..

aku bg niarap..diam plak dia..
tp kejap jer la..
sbb akief mana leh niarap lg..
lama2 kang temengah2 plak..

dah tak tau nak wat per..
aku masuk buai jer la..
terus tido...
nampak cam letih bangat..

dalam kul 7..
dia bangun terus nangis tak nak stop..
cam sakit gitew..
ader semut gigit ker?
aku bukak baju, pempers..
tengok tak der pun..

semut masuk telinga ker?..
ishh risau btol aku..
tak penah dia nangis macam nih..
klinik dah ler lambat lg nak bukak..

abah plak dah ler ada meeting pagi nih..
nak kena kuar cepat..
mama order roti canai pun kena marah..
apa laa..
pagi2 dah tarik muka 40sen..

kakak puloks..
ngamuk sbb abah hantar dia sorang jer g skola..
adik japgi baru mama antar..

nih..ok ler kejaps..
mama taruk dalam buai..
tidooo..
ngantukss kot..

ishh...mama dah ler nak kena g skola awal..
ader meeting gak...
plan nak masak dl..
tak tau ler bole ke tak..

ok la...chow chin chow...
nak g sidai bj yg basuh mlm td....
n basuh bj yg pakai semalam..
...hoho...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...