05 January 2009

Hari Pertama Persekolahan Tahun 2009

Hari ni hari pertama sekolah..
rasa semangat berkobar2 utk mulakan kerja..
hehe..
aku g skola awal ler sbb nak settlekan pendaftaran budak tingkatan 1..
excelli aku tahun ni kena pegang kelas form 1..
mesti bz giler..
huhuh..

dah ler jadi ketua kelab ICT..
kena jadi ketua rumah sukan plak..
bole ker aku wat keje ngan baik nih??
tak tau ler...
hantam jer la labuuu..

brooch aku laku 2 bijik hari nih..
emm bila la nak maju bisnes brooch aku nih..
bawak gi skola pun bukan aku tunjuk kat owang..
aku simpan dalam laci..
hehe...
aku ni bukan ader gaya nak jd bisneswoman pun..

bila aku tunjuk brooch kat owang..
then diorg tak beli mula ler aku nak rasa semacam..
malu...sebab owang tak beli..huhu..

hehe..yang beshh nyer..
ramai yang kata aku nampak kurus..
hehe..
jangan jeles tau!!!

ok la..
nak tido dl..
lotih giler..
...daaa...
Zzzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...