24 January 2009

alohaii..anak perempuan ku..

emmm problem tul ler ngan anak pompuan ku yg sorang nih,
tak mo gunting rambut..
sesiapa ader petua tak cemana nak bg dia suka gunting rambut..
hari tu aku gunting sendiri..
tu pun masa dia tengah tido..
kalau jaga..jangan harap la leh gunting..
so..resultnyer...herot-petot ler rambut anakku itew..

so hari ni..
setelah berhari2 dok pujuk..
janji nak beli ais krim la..
kopok la..
ceklat la..
so dengan penuh gayanya anakku itew mengangguk kepala
tanda setuju untuk potong rambut..
aku pun bawa la pi kedai gunting
bila sampai, tak mo masuk plak..
nangis bagai nak rak..
tension nyer hakuu....

upah ler ais krim..
kot2 mau..
hampehhh..
ais dapat tapi rambut tak potong gak..
buat malu muka aku jer kat kedai tuh..
ishhh....

so balik rumah aku minta nak potong..
angguk lagi..macam bagik jer
so aku amik sikat, gunting..
dan mula ler nak menggunting..
baru spray air...
aku keluarkan gunting..
terus tak mo..

agaknyer anak aku nih takut gunting KOT???

so ini ler anak dara ku itew...
tengok ler rambutnyer yang herot petot tu..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...