08 January 2009

Fening...Fening...dan Fening...

hmmm..hr ni pegi skola cam biasa..
ader meeting kul 12.15...
keja umah aper pun tak sempat buat..
sidai kain buruk jer.
tu pun yang aku basuh malam tadi...

pegi skola..bertimbun..berlambak..
keja yang blom settle..
fening fala aku..

segala bagai suma kena buat..
dah ler aku ni lambat sket..
aku pun tak tau knp la
aku ni tak pandai nak manage masa..
kadang2 aku selalu buat kerja yang membazirkan masa aku..
memenatkan otak aku...
dan..
melotihkan badan aku..
contonya....
aku penatkan jari aku utk taip namelist budak kelas aku
sbb diorg takder namelist..
sehari past aku taip..diorg bg softcopy...
tak ker aku dah menyusahkan diri aku..??
menyampah aku..

kelam kabut gila aku hari ni..
tengah dok sebok lengkapkan lesson plan..
ketua kelas dtg tanya kenapa aku tak masuk kelas..
gelabah wewak aku..
aku ingat diorg ader orientasi..
so walaupun tinggal lagi 5 minit..
aku masuk gak kelas...
takut jadik ape2..
sapa yg sosah..
aku gak kann..

skali lagi aku fening...aku tak masuk kelas relief..
lagi 10 minit kelas nak habis..
ketua kelas dtg pggl aku..
aku ingat dapat 1 period jer relief..
rupa2 nya 2 period..
emm walaupon 10 minit aku gi gak ler tunjuk muka kat kelas..
antara azam tahun 2009..
kalau tahun lepas harus aku wat donno ajer..
tak larat nak mengheret perut yg sarat..
tahun ni dah kosong..
...hoho...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...