16 July 2011

PROJEK KEMASKINI BLOGLIST....


Bila tak de keje...mesti cari keje kan..
heheh...

so hari ni... mama nak kemaskini bloglist mama.....
nak buat penambahan blog2... dan membuang blog2 yang tak berkenaan....

mama plan...main bloglist mama...
mama nak letak blog uolls yang ada shoutmix
yang tak de shoutmix mama akan singkirkan...

kejam ker?
mama rasa tak kot.....

tapi sekiranya blog yang tak der shoutmix...
 tapi mama masih rasa blog tersebut banyak ilmunya..
mama akan letakkan ke dalam bloglist yang lain...

kenapa mama buat semua ni..?
koz mama suka BW dan tinggalkan jejak di shoutmix..
ye lah.. memang cara mama ni mencari publisiti murahan..
menempek nama diblog2 orang.. untuk dapatkan uv
tapi itukan usaha mama.. (bukan false BW ye..)

sakit hati lah..bila mama klik blog org tu tapi tak der shoutmix...
pastu bila tinggal komen... nak kena tunggu approval pulak..
huh..tak koser mama tau...

kaylah...sapa yang nak termasuk dalam bloglist mama
uolls boleh tinggalkan komen yer...


p/s: yang lama tak update pon akan tesingkir...ecece...cam AF pun ada gak...

4 comments:

ArELeEz said...

nak jugak..!

http://asleez-asrolareleez.blogspot.com

r'Da said...

mau mau..

http://duyung-ceriteracinta.blogspot.com/

lam bloglist saya mmg de blog mama, sbb saya suke bw blog mama.

MamaYatie said...

sesekali harus juga update bloglist..jom exchange link!

Ros Diana said...

mama sbg blogger baru jangan lupa masukkan dalam bloglist mama yer :D

http://mylife-rdiana.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...