12 July 2011

APAM POLKA DOT ATAU APAM DOT DOT


Sekarang ni tengah hot pasal apam polka dot atau apam dot dot ni....
sekali tengok cumel jerr...
dua kali tengok rasa nak terkam...
tiga kali tengok...terus gi beli bahan...dan buat sendiri..
heheh...

ni alkisah hari ahad.....
pestime buat apam polka dot ni...
setelah seharian (sabtu) mengkaji resepi-resepi nya....

tak mau ceta panjang2... jom kita tengok hasilnya...


yang ni kakak yaya suruh tulis nama dia ngan nama fahmie..


xcelli ni kaler purple and pink...
tapi cam pooocat sket purple nyer..
nampak cam grey...kan..



yeahhh purple orennnn


biru orennnn.....
tapi biru tu dah nak macam turquoise...
ermm apo2 jer lah..


sebab nak hantar kat taska kakak yaya...
sajer je wat nombot2..
konon2 sambil makan sambil belajar..
heheheh



itu jer hasil projek malam isnin.......
kesimpulannya...agak terkilan dengan colouring..
tak menarik langsung....
(warna baki wat cupcake hari tu..)

dah ajak incik abah gi cari colour2 baru besok.......

so nantikan kemunculan apam polka dot siri 2 nanti..

^_^


p/s: best tau buat apam ni...cumelllll...
sempat bawa 8 bijik jer untuk kengkawan rasa...
yang lain kakak yaya bawak wat kenduri kat skolah..

6 comments:

Cik Puan Izan❤ said...

bestnya...nampak cantik sekali... letak inti apa yer...^^

mama wanie said...

inti blueberry and coklat..
coklat tu mama guna nutella...hehe

zaidah said...

mesti sedapkan......pelbagai warna n rasa....

mama wanie said...

sedap sangat...
makan time panass...
sedar tak sedar 10 bijik pon boleh masuk...
my doter suker...

ArELeEz said...

rasa dia cam apam la, ek? ke ada buh bahan spesel lagik kasik rasa dia b'tambah kebabom?

mama wanie said...

letak filling tu jer...
filling boleh macam2 rasa...

boleh coklat..kaya....jem stobeli....macam2 lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...