15 November 2009

~Mencari Identiti~

Salam semua...
Salam 1 MALAYSIA....

Dah lama rasanya mama tak mengupdate blog...
Dah lama juga rasa bosan melanda bila nak mula ber entry...

Ye la..no idea wat masa sekarang...
Rasa cam tak der ape yang nak dicerita..
dan tak der sapa yang nak amik peduli dengan citer2 mama ni..
sebab mama sedar..
majoriti rakan blog mama ni...
hanya kenal di alam maya ni saja..
(mama berterima kasih..kerana sudi menjadi rakan mama)
Dan mama juga bukan seorg penulis handalan..
yang boleh merepek mengharapkan org tertarik...

so....wat sementara waktu ni..
mama mungkin menyepi..
(sapa kesah..)
mencari identiti untuk blog mama ni...
dan..jika mama hadir sekalipun..
mungkin dengan cerita biasa bukan cerita sensasi..
yang mama mampu merepek di siang hari...
.....................................................................

p/s: dah siap satu entry......
wakaka...memang mama ketandusan idea giler nih...
otak jem tahap karat besi nih...
mungkin cuti skolah nanti mama akan aktif semula...

3 comments:

pija5120 said...

salam... n salam 1 malaysia kembali..

kita serupa la! blog saya carca merba... xdak identiti khusus. kira ok la... mama IT la gaks...

jom tgk pija dok merapu apa plak!

★ Nu♥ℜul ★ said...

salam 1 malaysia juga .

blogwalking wit smile :D

BRO_MONDAY said...

koh koh koh macam tu pulak, dalam kate xde idea tu dapat ah gak 1 entry... nice work to mama! ('',)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...