17 November 2009

~Dah Turun 3kg...~

Selamat pagi korunk.......

n3 ni just nak ceta pasal kesan ubat kurus yang mama amik..

termasuk hari ni..
dah 17 hari mama makan ubat2 nih..
lebih kurang 2 minggu ler...(lebih sket)
dan kesan nyer..

berat mama dah turun 3kg..

woooo....best nyer..
tersangat ler teruja nyer...
suker..suker..suker....

perut mama yang dulu macam preggy 6 bln..
dah turun sket..
cam 3 bln gitew...
(kalau rajin wat sit up lg cepat turunnyer...tapi mama ni jenis malas...kadang2 wat..kadang2 tak..hehe...)

ok ler..itu sajer...
just nak kasi jeles sama itew abah.......
..................daaa...............

5 comments:

BRO_MONDAY said...

TAHNIAH tu mama lieya~

('',)

Diarihatiku1976 said...

waduhhh.. bisa gue jeles ni tau... ahhahaha sila beri resepi ok...

YANNA said...

WAH.. BEST NYER... UBAT APER TUH....

Mann Wanie Muhaini (mama_lieya) said...

hehe....
mama makan ubat nona roguy tu..
pythonatal..
masa dalam pantang dulu makan ubat ni..
pastu stop..tak makan ubat ape2 pun..
skrg badan dah macam ular sawo kenyang baru nak makan balik..
di samping tu mama jg ambik minuman fyber...
kasik kenyang....so tak der la nak melantakkk jer keje..kekeke...
makan nasik pun dah kurang sekrg....

Mummy Dasy said...

Uish menarik... congrats

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...