12 June 2009

Nak Kasik Award Pada Semua Kengkawan Blogger

Semenjak mama active dalam berblog nih..
(dulu jarang berblog..rajin baca blog orang jer)
banyak perkara yang mama perolehi..
ilmu, kengkawan, pengalaman..macam-macam lagi lah...
dan yang bestnya mama boleh melawat blog2 korunk dan meninggalkan komen..tak pun masuk contest..hehe..
ape2 pun..mama nak give korunk award..
semoga persahabatan yang terjalin akan lebih erat lagi...

sesiapa yang mama dah suh amik tu..sila kan amik..
sesapa yang rasa nak amik pun boleh amik...mama tak kesah..
kita kan kawan..hehehe..

3 comments:

dotblogspotdotkom said...

TQ da award...nanti pakcik ambik dan tepek kat tpt pakcik...huhuhuh

★ Nu♥ℜul ★ said...

tq yer mama lieya
nurul daa temppek kat blog ..

Aspalela said...

Terima kasih mama lieya....
klu ade lagi..sila lah panggil saya suruh amek ye..
ekekekek.... :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...