08 August 2011

MACAM-MACAM DOK BERLEGAR-LEGAR KAT SINI.. JOM TENGOK


Setiap kali buka blog.. mesti jengah abe nuffy... dah kasi be ker blom... huhu.. 

Mode: sedih :(

Faham..?

Tapi kan.... kat blog mama ni macam2 jenis iklan dok menari2... uolls perasan tak..? (kalau dah perasan tu...pelis lah kelik..heheh) 
bilalah nak jadi BE... takkan nak kena jumpa tok bomoh cam hari TU...
jom tengok apa yang mama dapat tangkap...
kalau tak jadi be gak dua tiga hari ni... nak bawak gi jumpa tok moh.... hehhe

iklan milkAdeal.... ni dah lama sangat2


perodua... baru menari2 dua tiga hari ni....


churpchurp.... ermm...


sk-II ... nampak semalam ja.. hari ni blom nampak lagi


yeahhh T&G....... asik menari ja.....


proton.... wahhh nak raya ni....sebok buat promo lah tu...
nak jadi be kat blog mama tak...?


octo the octopus... heheh


*nyiat ensonnnn..matakajiiiiiiii...semar ngiin senggggg.... 

p/s: harap betul lah jampi serapah yang tok moh kasi tu....

4 comments:

MamaYatie said...

hehe..kelakar wanie ni..sabar yer..saya pun setahun menanti..smp pernah tempek iklan lain & status geli2 kena tarik...at last dpt jugak..

Zeeqa ~ Ajie said...

jampi tu untuk bukak pintu boleh la. hehe..

ummuabdullahsyaakir said...

Tak pe kak..sabar je..insya Allah ada rezeki nanti.

Selamat Berpuasa,kak

-atiQah- said...

banyaknya iklan akak. takpe, nnti pas2ni dapatlah BE tu. :)

p/s: sy dtg blog akak ni sbb akak ada komen blog saya dulu. saje nak tgk balik entri2 lama. jumpa komen akak. tahun 2009 lg. sy letak blog akak kat bloglist ya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...