23 April 2010

~Pengedar diperlukan....& testimoni~

Salam semua....

Kepada semua kengkawan...dan juga pengunjung blog mama...
Jom kita cuba...pelekat penyingkir toksin.....

Jika anda ingin menjadi pengedar FOOT DETOX...
Sila sms..atau mesej mama..untuk dapatkan maklumat...

Jadilah orang pertama yang mencuba di tempat tinggal/kerja anda..
Dan hebahkan kesan dan perubahannya......

Beberapa testimoni customer mama:
1. "dulu, kaki saya ni lenguh2...selepas mencuba foot detox....lenguh2 hilang...nak buat kerja..jalan sana-sini pun senang"

2. " saya ada masalah keputihan..selepas pakai foot detox..dalam 5 malam berturut2..keputihan saya berkurangan dan boleh dikatakan memang puas hati..dan saya masih memakainya untuk kesan yang lain pula"

3. " saya belikan untuk emak saya....emak saya sakit kaki..biasa la orang tua...bila dia cuba..kaki dia dah tak sakit lagi..sekarang emak saya jadi pengedar di kawasan rumah saya kat kampung.."

4. " sebelum tidur malam...saya pakai foot detox..bangun pagi badan rasa segar..tidur malam pun nyenyak jer...tak der gangguan...."

5. " Saya ada masalah 'membuang'...tetapi bila saya pakai foot detox ni....proses 'membuang' tidak lagi menjadi satu isu..senang sangat2..tapi..kita kena pakai ikut peraturan la...bukan pakai sekali da boleh baik..."

6. " saya dah pakai foot detox ni selama 2 minggu....memang puas hati kerana..badan terasa segar...dan yang paling saya suka...perut saya yang agak buncit ni...semakin turun..."

7. " anak saya ada ruam di muka dan di leher.....tapi disebabkan dia baru berumur setahun lebih..jadi saya tampalkan sekejap sajer patch foot detox tu di bahagian ruam..dan kesannya..ruam2 tersebut seolah2 jadi kering...tunggu lagi dua hari..saya akan cuba lagi..."

8. ini testimoni dari customer pengedar mama " saya suka pakai foot detox sebab..boleh hilang masalah bau kaki...."

p/s: Lain badan..lain kesannya...so untuk ketahuinya..jom cuba....trial pack..ada 10 kpg..untuk 5 malam..hanya RM 15 sahaja..

(RM 3.50 untuk pos)

1 comment:

Azlina said...

saya berminat nak try...untuk seminggula..mean 14 keping...berapa harga termasuk kos penghantaran?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...