14 October 2009

MamaTisya Duit Raya Giveaway


STICKY MODE 
 
SCROLL KE BAWAH UNTUK ENTRY HARI INI..
MACEHHH....

Wah..wah..wah...
dah lama mama tak join contest...
bizi memanjang..

so disebabkan contest oleh mamatisya ni tersangat ler senang dan mudahnyer..
so mama mencubakanlah diri..
mana tau ada 'ong'
tapi mama dah sedia maklum...
mama ni kalau nak ikutkan luck..memang selalu tak bernasib baik...
tapi kalau menang contest ni..
mungkin rezeki..
dan mungkin kah tahun ini akan mengubah nasib mama..
hehe...kita nantikan...

so saper2 yang rasa2 nak join..
ni haa syarat2nyer..
 

Syarat-syarat sgt senang & mudah :

  1. Terbuka kepada smua blogger
  2. Buat 1 entry & pastikan STICKY MODE smp 14 oktober 2009
  3. MamaTisya Duit Raya Giveaway (hanya tajuk ini yg diterima)
  4. Add banner di atas di sidebar blog anda
  5. Pastikan ada link MamaTisya (no link back will be disqualified)
  6. Seramai 5 org blogger bertuah akan dipilih melalui RANDOM ORG
  7. Sila tinggalkn nama & email anda di cni
  8. hanya yang memenuhi syarat-syarat ini sahaja yg akan layak
  9. Keputusan akan diumumkan secepat yg mungkin
  10. Duit raya tersebut akan di bank-in trus ke akaun bank anda nanti
So..harap..ader la rezeki.......
Amin..
hehehe.. 

2 comments:

Nasibah Ismail said...

Aku bukan nak jadi cikgu tapi nak jadi pensyarah tapi aku takut gak students aku jadi gila-gila macam aku gak. Naya anak orang beb! Tapi kalau sekadar nak cari pengalaman, biarlah bermula sebagai guru dulu. Tgk aku blh handle anak murid yang kat sekolah dulu sblm pi ke ipt.

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

dptkah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...