13 February 2009

Tak boleh harap..

hi..korunk...
nampaknyer dah 3 hari aku tak post n3..
so hr ni aku curik gak masa aku yang terhad ni utk beblog..

aper aku nak citer ehh..
haa...korunk ingat tak ade satu n3 aku yang ceta pasal boh myk keta tu..
so hari selasa aritu aku skali lagi kena boh minyak kereta..
on the way balik dari keja tu aku singgah ler caltex..
setelah memerhati slot utk masuk card..aku pun joloks..
OK..pass
(hehe..first time cari slot x jumpe)

setelah 10 minit ngisi..
tank pon penuh..
dengan terror nyer aku pun letak ler nozel tu balik..
amik resit..
terus masuk keta..
start enjin..terus jalan...

nak kuar dari caltex ke jalan raya
kena amik kiri..
so kena tgk side mirror
korunk tau apa aku nampak???

pintu tank tu aku tak tutup..
bukan itu saja..
penutup tu pun aku tak boh..
open air...
heheh...

memang takleh harap tul aku ni..
so balik rumah aku ceta ler kat husband aku...
hehe..sib baek tak kena marah..
(berani marah..awat dia tak mau boh...)

dan aku harap pas ni..
dia tak suruh dah aku boh minyak keta..
ngeh..ngeh..ngeh...

aku pun cam serik jer...
sib baek myk tak tumpah...
kalau tumpah..
meleleh...
pastu masa aku bawak keta..
tumpah lagi..
dan lagi..
kemudian kereta memecut semakin laju..
dan lalu..
sehingga tayar mengeluarkan percikan api..
dan laju lagi..

tiba-tiba..
percikan api terkena pada lelehan minyak..

POOMMMM!!!
meletup..

naya jer aku..
(hehe gimik jer)

so pas ni..abah...
jangan ler soh mama isi minyak lagi yerk...
**************

ni bekpes ari per ntah...
pizza rekaan sendiri..
heheh..



ni plak jadual harian ku..
(subjek to change)
hari rabu kena gi pagi -> latihan rumah sukan..
so jadual berubah..
tak masak..
so abah..beli burger je la...

ngantuks giler..
tp dah 4 hari aku bleh mendisiplinkan diri aku utk ikut jadual ni...
cayokk...cayokk..

*cenggini ler kalau jadi orang perempuan, bini orang, mak orang...sib baek tak jaga pak mentua..kalau tak jenuh nak jadi anak orang..????

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...