19 February 2009

edit layout frienster...

boring..
tak der nak wat per..

aper..tak der keja???

manyak cantekkkk..
keja melambak..
tp aku ni bkn boleh on pc nih..
mula la nok gobek sana
gobek sini..
tak hapdet blog..
aku ngadap frienster...
dah tu bila ler keja nak siap??

ni beberapa picture yang aku edit untuk masukkan ke layout tu..
tp cam tak cun jer..
wasting my time tul la..

kay la nanti bila free akan ku touchup..
layout frienster & banner kat atas tu..
huhu..huduh nyerr...

ni haaa gambo2 tu...




asik guna gambo yang sama ajer..
aper aku pedulik..
hehe..
*exceli..malas nak uplod gambo terbaru...
untuk testing pakai jer gambar aper yang ader
bile dah menjadi baru pakai gambo terkini...
hohoh...

soo..
ini ler ghuper frienster aku..


2 comments:

Cho Zila said...

>>akakpun kalau bosan mulaler merapu.. tapi dah lama tak tukar layout friendster..

mama wanie said...

to cho Zila

hehe...
kadang2 sampai bengong2 frienster tu..
ari tu penah borink2 mama godek blog ni...
habis lari alignment..
punyer la susah nak edit balik
so..blog ni kalau nak godek kena betul2 takde keja..sehari ngadap depan laptop

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...