09 February 2009

Cerita Semalam

emm hari ni aku nak ceta pasal semalam..
semalam aku gi tesco..
nak beli barang umah n pampers anak2 aku
ronda sana ronda sini..
dah penat mencapai apa yang patut..
aku pun gi ler membayor..

yang nak dicerita ni bab bantal..
bantal yang letak atas kerusi tu..
yang nak kasik empok sket bl montot duduk..

aku capai ler bantal ni sebijik..
tengok hega kat situ RM 8.90..
tapi bila nak bayar..masa scan jadik RM 11.90...
tak leh jadik nih..
pas bayar..aku cakap ler aku tak puas hati..
aku nak gi cek hega kat dalam...
dia pun OK jer..

aku pi cek hega kat dalam..
RM 11.90 tu untuk bantal peluk....
so sah ler diorang silap..
tp bila aku tgk kat resit..
RM11.90 tu item dia chair pad..

aku panggil ler sorang minah tesco nih..
sound punyer sound...
(dah ler angin ku blom surut lagi nih...)
dia boleh ckp...
chair pad yang hega RM 8.90 tu dah abis..
tinggal yang RM 11.90..
semua bantal yang dok belonggok kat situ hega RM 11.90
tp letak tag RM 8.90...besor GAJAH lak tu

apalagi aku kuarkan segala hangin ku..
kalau dah hega RM 11.90 tak yah ler letak RM 8.90..
nak menipu orang ker??
dia jawab per???
saya tak tau ler...
promoter ni tak der..
pegi makan...
yang memula tadi dia becakap lebih plak dari promoter..
bila dah tekena batang hidung
cakap promoter tak der plak...

so aku cakap kat dia...
lantak la...saya nak bawak gi komplen kat customer service...
hot betul aku...

so komplen..komplann..
so aku dapat ler balik duit 3 hinggit...

nak tipu orang last2 diorang pun tertipu balik..
hega pampers huggies dry comfort kat tag RM35.++
tapi bila bayar...RM 34.99...
lantak korang ler....

dan bantal tu aku dapat x-tra 1 bijik atas kecuaian diorang..
hahaha..
...padan muko...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...