10 December 2007

True Story.....

ni la sebenarnya cerita 'tuk arini...
dari pg sampai ke petang...
dok men tenet ni..
sampai lupa mandi...
anak lupa tido..
mak ngan anak sama jaa

almaklumla lama tak update blog..

ok kita mula ngan ceta hari sabtu..

jeng..jeng..jeng...

ari sabtu.....
sekali lagi aku serbu baby kiko w/house sale..
melayang terbang gak la pulus aku...
dapat 2 3 helai baju (8 pasang)
so pas pegi shoping balik umah lilek2
dalam kul 5..
kuar pegi jalan2 carik beskal..
(kat si kecik)
si kecik punyer la suka dapat beskal..
tido pun tak nak..
muka ngantuk sebelum dpt beskal
boleh naik beskal atas keta lagi...
pas men beskal...
destinasi berikutnya..
makan kat uptown..
sampai umah dalam kul 11...
nasib baik si kecik dah tertido..
kalau tak memang akan ku sembunyikan beskalnyer tu..
silap2 tak tido sampai pagi..
hehe..hehe..
ari ahad
plan nak dok umah jer...
nak kemas umah..
tapi bila dah ngadap benda ni..
satu keja pun tak jd...
punyer la malas nak masak..
si bucuk dah tak leh tahan lapar..
so aku masak nasik ayam..
ini kak ipar aku yang petua..
best n easy...
petangnyer kuar lagi...
pegi beli akuarium..
aku nak bela ikan..
dah lama aku nak akuarium ni..
dari kecik2 aku memang suka ikan..
sanggup terjun parit tangkap ikan..
tu tak kira yang beli lagi..
abis semua ikan yang cantik aku nak beli..
bela tak sampai seminggu mati..
(aku pon tak tau kenapa)
so kali ni boleh idup lama kot..
tapi kan.....
aku br beli bekas...
ikan blom ader..
muahahaha..
si bucuk kater nak gi beli besok..
yahooo bestnyer..
malam ni aku nak suruh si kecik
berenang2 dalam akuarium tu dulu..
kah..kah..kah..
ari ni punyer ceta
si kecik tido sampai tak sedar2..
letih gamaknyer..
men ngan beskal...
aku dari pagi dok kobek tenet ni..
macam2 yang aku cari..
akhirnya aku jumpa aper yg aku nak...
nak tau..
ni la ha....
cara cemana nak colourkan word tu..
meh aku tunjuk..
kejap jadimerah,
kejap tukar biru
pastu jadi kuning..

hijau
campur putih jadi purple..

betul ker?
ini lah yg aku maksudkan..
tapi tak senang gak..
abis lintang pukang akunyer blog..
sampai terdelete post..
tapi tak aper kerana ilmu..
post ilang aku leh tulis lagi..
takde saper nak halang aku..
kan..kan..kan...
nanti2 aku tunjuk lagi ilmu aku..
bukan nak menunjuk..
saja nak test power..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...