07 December 2007

Shoping SAKAN....

hari ni aku bangun awal giler..
hati berkobar2 nak gi w/house sale
barangan Baby Kiko...
dah siap sumer..
ujan lak turun..

nak tak nak kena redah gak..
'coz dah janji ngan my hubby...

sian si kecik..
men ujan..

sampai je..aku tekezut beruk..
orang punyer dah ramai..
tiap sorang pegang beg plastik beso
yang penuh ngan baju..
pergghhh rupanyer diorang lg sakan dari aku..
kui..kui..kui..

masa dok tengah ngurai baju...
aku tepikir gak...
ader pekdah ker aku datang sale ni..
baju si kecik tu dah berlambak..
yang blom pakai lg pun ader..

tp tgn masih lg tak stop pilih baju..
time nak bayar yang fedup..
beratur punyer lama..

masa ni aku tepikir lagi...
nak beli ke tak nak...
(aku selalu cam ni...kalau nak beli kena beli cepat2..kalau pikir pepanjang leh kansel jdk nye)

tp memandangkan aku dah spent masa berjam2 dok pilih baju..
so aku sabarkan diri utk tggu turn nak bayar..

ciann kat my hubby..
kena ponteng keja sat..
jaga si kecik..

sorry yer bucuk..
nanti malam mama masak cedap2 yerk...

antara baju yg aku shoping...





baju ijau tu kiter beli kat katehi..
untuk naqib pun super gak..




baju nak gi main buayan...



............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...