06 December 2007

Satu Hari di Hari Ra...Bu...

...hehe...


bosannyer aku hari ni...
seharian aku tunggu...
kenapa lah internet ngok sangat hari ni..
meksis ader problem kot..


banyak menda aku nak update kat sini...
tapi tak tau ler nak dapat update ke tak..


hari tu aku pegi shoping sakan..
kat PJ
ada pureen sales...


berabis duit untuk my doter
sape lagi kalau bukan si kecik nie...





macam2 aku beli
baju berhelai2


tapi sian la kat my sist..
dia punyer la berhajat nak mai pureen sales tu..
tp aku rasa tak berbaloi
nak travel dari penang - PJ
semata2 nak redah sales tu..
so aku rembat la baju untuk anak dia sepasang...


Esoknyer aku lilek2 kat umah jer..
hilangkan penat..
kemas umah..
basuh baju..

AND

kira2 bajet untuk pi shoping lagi..
6 - 9 Dec ni ader sales Baby Kiko kat Puchong plak..

hah..dekat la ngan umah aku..
kena serbu ni..

so kepada my sist yang tercyg..
nak datang tak??


..hehe...


semalam aku masuk yahoo group..
ingat nak cari ler member2 lama masa study dulu..
sebab..apa yang aku dengar ramai gak member lama yg join group ni..
tp...hampehh hanya geng laki orang saja yang ader...
geng bini orang sumer dah tak aktif..
sebok jaga anak gamaknyer...


dah takder gang nak borak
so nak tak nak
terpaksa la aku masuk forum kegemaran aku..
(terpaksa ke..?)
hehe..


boring gak dok umah berdua je ngan my doter..
nak pegi jalan2...
MALAS...
(yang sebetulnyer tak tau jalan...)
hehe..


nasib baik la my hubby memahami..
kui..kui..kui..

so semalam dapat la tengok keindahan putrajaya di waktu malam

dah lamer rasanya tak kuar jalan malam2 camni...
amik angin luar..
jalan pegang2 tangan...
sembang2 mesra..

emmm terkenang masa dok cintan dolu2...


tapi dah tak boleh seROMANTIK dulu..

...hehe...


b'coz



si kecik ni asyik kaco daun..

jeles memanjang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...