15 February 2008

KERANA Sebekas Puding Karamel

hari ni 14 FEBRUARI...
hari berkasih sayang..
tapi aku tak raikan pon..
takder pekdahnyer..
sebab tiap2 hari memang hidupku penuh dgn kasih sayang..

anyway..aper yang aku nak cerita ni..
yang pastinya tiada kaitan dgn 14 Februari..

hari ni aku pegi sekolah cam biasa..
bz giler..
rasa cam nak tercabut urat sendi..
timetable pack giler..7 period..

nak pegi kantin ngan my fren pun tak sempat..
alih2 my fren pegi sorang2..cian dier..
pastu dia kasik puding karamel yang dibeli kat kantin..

beshhh jer aku nengok puding tu..
smooth giler..
rasanyer plaks..maneh giloksss
kalau makan 3 4 bekas leh potong kaki..

so aku cam besa ler..
kalo tak puas hati..balik umah mesti nak wat semula..
dan yang paling penting..
suma bahan kat umah memang dah cukup..

sampai jer umah..
emm aper lagi...
mula lah aku ngoseh2 kan bahan2 dan masak cam cefwan
1st time aku wat puding karamel ari tu rasa cam telur rebus..
kali ni mesti cedappp punyer..

setelah berpenat,berpeluh dan segala ber...
maka tersiaplah puding karamel ku...

tapi hanya Tuhan saja yang tahu...
kalau Puding kat sekolah tadi maneh..
puding yang aku wat 40kali bapok maneh..
makan 2 camca pun boleh potong kaki...
ceh..cemana leh jadi gitew..
frust giler aku..

dan akhirnya puding ku itu...
ku suapkan ke mulut
TONG SAMPAH..
kerana tong sampah memang dah tak der kaki

.....................

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...