04 February 2013

~NAKAL SUNGGUH AKU TAHUN NI~

Assalamualaikum semua....

Tajuk cam bebudakkan.. nakal nakal plak.. hihi..
excelli hari sabtu hari tu skolah mama ada Mesyuarat Agung PIBG..... macam biasa kehadiran adalah wajib... dan ofcos lah mama datang... tak datang kena buat surat tunjuk sebab kot.. nak karang per??

Tapi... tahun ni tak seperti 5 tahun yg lalu.. baik dan taat berada di dalam dewan mendengar hujah2..
bla bla bla~

Tahun ni ada nakal sket... kul 12 dah cabut.. sebab nak ikut incik abah gi wedding kawan dia.. kuikuikui!!!

MANA PEGI AZAM2 yang nak JADI BAIK tu????

hihihi.. pasni saya jadi baik smula K......

Tengah bersiap2.. nak gi skool.. hujan...tak suka..tapi best sebab tak panas...macam2 kan.... dah settle iron baju dalia and fahmie for 2-4 days....

daa~


1 comment:

ArELeEz said...

klu suh wat essay psl m'sia ke.. psl klcc ke.. psl hometown ke.. even psl pemerintah negara pun, insyaallah bisa diatur! tp, klu nk mengarang surat tunjuk sbb mmg buleh pitam kn? he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...