09 December 2009

~KOTA TINGGI, JOHOR~

Hai semua...

Semalam kan aku dok bising2 mengemas itu mengemas ini..
so setelah berjam2 perjalanan..
maka aku pun sampai ler kat kota tinggi di tanah johor nih..
emm tak ler lama sangat yerk travel ngan keta...
dalam 4 5 jam gitew
dan bertambah ler rasa tak lama tu...
sebabnyer sepanjang jalan aku tido jer..
bila dah kuar highway kulai baru ler tercelik biji mata aku..
tu pun sebab nengok banyak sangat lori besau2...
bukan kerana aku peminat lori yerk.....
tapi sebab risau dok nengok cik somi asik nak potong jer lori2 tu..
dah ler jalan 1 line jer..
hoho...

so...kitorang terus ke hotel yang kawan cik somi suggestkan..
arr...
Hotel Mayres....
kat tengah pekan kota tinggi ni kot...
nanti malam bole gi tengok fireflies....
tapi aku tak sure larr nak gi tengok ke tak..
ala setakat kunang2 tu..
ada pekdah ker????

Bila dah cek-in 
tgk bilik segala bagai..
emm aku leh kasi 2 bintang jer la...

huhu..anak aku sebok nak tgk katun jer...
sebab masa kat hospital ari tu rajin layan katun..
kat sini banyak channel dr singapore jer la...

p/s:nanti upload gambar....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...