18 August 2009

~GEDIKSSS NYERR~~


Sebelum tu..kalau sapa peminat waheeda wassini atau ustaz gelenyar..
tak payah ler nak baca n3 ni..

bila tengok gambar ni..
secara normalnye..
kita boleh terima..
setiap pasangan akan tersenyum sampai ke telinga jika dapat naik pelamin..
tapi kalau pasangan ni...yang muka memang tak tahu malu...
nak cover..cover..tapi macam bangang jer..

tak logik langsung..
baru sebulan bercerai..
dah dibukakan pintu hati untuk jatuh cinta..
dan terus kahwin pulak tu..
macam nak bodohkan peminat jer bunyik nyer..

eeee..memang bangang...
dan aper yang aku boleh komen..
kan ker diorang dah kawen dari dulu lagi..
dan aku rasa..ntah2 dalam perut si waheeda tu dah ader baby..
(aku bukan fitnah..tu anak haram yerk..diorang dah kawen awal lagi...kawen kali ni cuma nak tutup mata peminat yang boleh diperbodohkan..)

hheheehe..tu yang cepat jer kawen tu...

emmm cukup la mengutuk..
untuk puas kan ati aku yang meluat..
bila tengok dan dengar ceta tentang diorang nihh..
(aku peminat waheeda gak suatu masa dulu..huhu)

7 comments:

Hafiz Hamid said...

kak,olahan yg baik..=)


p/s:sy x layan dunia artis.

GABAN said...

meluat, menyampah tahap gaban!!!! seyes!!!

cikin said...

eeee... cikin pon xsuker gak... perangai tak serupa 'ustaz'.. hmmmm...

nik awin said...

harap rambut je rebonding..lurus konon..
tp hati bengkang bengkok.

xpe..countdown bermula..nak tgk kalao dia prgnent..bila die bersalin..cukup tak 9bln..huhuhuh

kakyong said...

ehh.. betui ke dah ade anak dlm perut..??!! x suka xper, jgn sampai buat fitnah cam ni..
wuuuhhuuuu.. tak berani nak komen, sbb tak tahu hjg pangkal kesah depa ni..

Mann Wanie Muhaini (mama_lieya) said...

kak yong..bukan nak fitnah..cuba baca baek2....

Mann Wanie Muhaini (mama_lieya) said...

kak yong..bukan nak fitnah..cuba baca baek2....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...