09 June 2012

SHOPING DI MINGGU 34...

Hi... Selamat petang sabtu... Minggu ni mama dah masuk 34 minggu... Terasa kejap je masa berlalu... Kalau ikutkan due.. Lg 6 minggu @ 42 hari je lg.. Tp kalau ikutkan sejarah sebelum2 ni selalunya awal... Huh... Tak sabar + takut...:) Kali ni persiapan sgt2 last minute... Bukan sebab x teruja tp sebab sebok dok buat keja lain... Namun..persediaan nak menyambut org baru wajib buat juga... So mama cuba pejamkan sebelah mata... Stop kejap bisnes2 nih... Kalau tak... Harus beranak koboi je laaa... Hari ni... shoping brg2 yg belum lengkap... 1. Beli Jamu set bersalin NR... Dan bengkung... 2. Barut untuk baby.. Tambah yg hr tu ada beli sket. Ingat nak tambah stok baju siang utk baby... Tp tersangat2 takde choice... Balik dr bershoping..plan nak gi beli tilam kabu.. Encik abah plak sebok nak g jumpa kwn dia... So mama ngan kakak balik lepak2 kat umah ler... Sementara mood tgh ada... Mama kumpulkan semua bj2 dan stokin2 baby.. BASUH!!.. Napkin dolu2 yg dalia punya blom dikorek dr simpanan... Hadoooiiihhh... K lah... Rasa ngantuk plak... Nak lelap kejap... Japgi bgn nak sidai baju2 shomelll....

4 comments:

atIEsAyAnGkAmU said...

moga mamawanie selamat membuat persiapan bby yea...
take care!! syioknyer nk dpt bby!!

Liza said...

Moga semuanya berjalan lancar dan akan dpt baby yg sgt comelll!!!

bee2312 said...

selalunya kalu bukan anak first mesti lewat sket buat persediaan kan? samalah ngn kita. dulu bby first seawal 7 bulan dh beli barang. yg no 2 ni lewat sket...due biler mamawanie? mcm lebih kurang jer kita ni...

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
Buatlah hari esok lebih baik dari sekarang !
di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...