29 January 2010

~ Hello..Hai..Hoi..~

Hai korunk....
Emm....lama jugak yer aku tak menghapdet blog nih..
Memang bizi giler..tapi biasa ler awal bulan..
itu nak kena wat..ini nak kena wat..
sekarang ni pon hidup aku tak berapa nak stabil lagi..
kelam kabut jer...
pulun wat keja skola..
keja umah terabai..
sebok siapkan keja umah..
keja skola pulak tertangguh
haru biru btol...

baru2 ni dok pulun wat keja skola...
siapkan data pelajar lah..
data ko-ko lah..
pastu marking buku lagi lah..
huhh..da lah satu kelas form 1
47..48 org students..
berejam nak habis marking..

dah tu keja umah aku wat yg ala2 wajib jer..
basuh baju...sidai baju..
sapu sampah....
yang lain2 semua kiv..
ahahhahha.....

harap2..weekend ni aku akan guna dengan sebaik2nya..
memacam aku nak buat nih..
nak settlekan apa yg tertangguh..

1. Kemas bilik studi aku nih..buang apa yg patut...( aku ni jenis suka simpan barang..hehe..sayang nak buang..beg plastik 'cokia' pon aku akan simpan..)
2. Kemas store...juga nak baling barang yang da tak pakai...
3. Kemas gobok..hehe..almari..nak simpan mana baju yang da tak muat pakai
4. Kemas dapur..simpan alatan2 yang berlebihan..pinggan kuarkn cukup2 jer..hehe...baling jer apa yg da burok...
5. Lipat kain..huhu..bab nih..memang tak penah settle..habis lipat hari ni besok ada lagi...pastu kalau tertangguh dua tiga hari tak lipat da menggunung balik..emm malas betol aku tgk kain menimbun2 nih..
6. Siapkan keja skolah...susun borang2 smm students..
7. Jahit baju....ni aku tak tau ler sempat ke tak..kalau tak sempat pon tak pa...tak ler aku kesah sangat...

cukup ler kot..kalau nak ceta apa yang aku nak buat memang tak habis..
moga2...terlaksana semuanya..
malam ni..acara dimulakan dengan mengemas bilik studi..
...hohoho....

p/s : no picture allowed.....takut ada yang pengsan tengok keadaan rumah aku..ngeh..ngeh..ngeh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...