30 November 2007

Hari ini dalam hidup ku


Hari ini bermulalah hari pertama aku mencoretkan sejarah perjalanan hidupku dalam blog yang baru sesangat aku create ni...bukan aper sebelum ni ader hati gak nak create..sana sini dengar kengkawan dok ceta masing2 dah ader blog sendiri..tapi nak wat cemana..kalau setakat nak create blog pastu kena dok lawat cc je hari2 nak wat aper yerk...aku ni dah la jenis malas and hangat2 taik ayam..hehe..harap2 blog ni tak kering mcm bajha taik ayam tu sebab sekarang kat umah aku dah pasang internet..hehe..so hari2 aku leh masuk my faveret forum...ape lagi forum jualan morah la...sana-sini ada news..ye laa tgh cuti sekolah kan...

emm kay la..aku stop kat sini dulu...nak gi masak..lapar le plak...tapi tak tau nak masak aper lagi..ayam ader..ikan ader..baru pegi pasar malam tadi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...