07 February 2008

KERANA Orang nak Datang

ohh..alangkah bahagianya hati ku.....
hari ni dah mula cuti..

kerja ku yang tak siap2 tu..
aku bawak balik rumah..
konon2 nya nak buat la..
ntah boleh ke tidak..
muahaha..

arini aku mula kemas umah..
basuh baju..(bermesin2)
kalau mesin tu boleh cakap
mesti aku ni dah kena cerkah...

lipat baju...yang berbakul2..
tak pasti stok bila punyer...

dan akhir sekali mop lantai..

uihh...lotih giler..

malamnyer kuar amik mommy n famili
kat Restoran Jejantas Sg Buloh..
tak tau jalan nak mai umah aku..
dalam kul 11 gitew..

so malam tu dinner ngan satey kajang jerk..
save tenaga aku...
tak payah nak masak..

sampai umah dlm kul 12..
walaupun lotih giler tp mata tetap tak leh tido..
sambung gosip yang tergendala tadi..
hehe..sempat gosip masa tgh makan satey td..
muahaha..

apala nak jadik ngan sedara2 ku..
ehh..hok sorang tu memang aku tak ngaku sedara..
lantak diorang la..asalkan tak kacau aku sodaaa...

hot story dah abis mata pun makin sempit...
mulut lak yang luas..

so masuk tido sebab sok nak pegi MELAKA..
...beshnyer...

nantikan gambar2 di Melaka..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...