02 December 2007

Hari Ini dan Semalam

.......
Hai...Salam 'tuk semua...

Hari ni aku tak ke mana..rehat je kat rumah..
semalam dah penat pegi redah sale...
naik juling mata aku...

Duit..duit..Duit...
melayang lagi duit aku...

macam2 aku beli...
bila ingat balik zaman muda2 dulu.....

.........................
.................................

"ang ni asyik beli baju kat anak jer..."
"boring tul aku tengok.."
"asal pegi shoping mesti serbu baby deprtmnt dulu..."
"naik lenguh kaki aku nak nunggu"
"dah ler tu..mahal bukan mayin rega"
"haha..baju anak lagi mahal dari bj mak ngan ayah.."

...................................
..........................

selalu aku pot pet pot pet kat kakak aku..
tapi sekarang baru aku tahu...
betul kata pepatah melayu...
tak kenal maka tak cinta..

...ehh..ehh..betul ke??
ape2 je lah..

tapi betul la..
sekarang aku bkn main giler
fobia dgr sale barang baby...
mencicit aku serbu...
biar berpanas nak pengsan...
biar berpening nak pitam..
akan ku rembat gak baju2 yang kononnya mooorahh....
untuk siapa yeekk??

emm untuk doter aku laa..
baju anak lagi mahal dari baju mak...

T'shirt anak brand poney..RM 35
T'shirt mak brand antioni... RM 20

..................
Berhabis untuk anak


maka aku sekarang seperti mana kakak aku dulu...
asal pegi shoping mesti serbu baby deprtment...
sian my lovely Sin Chan terpaksa nunggu
sambil ngasuh my little Himawari....
yang tak kurang buasnyerrr
...................
.............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...